calatorii, masina, plimbari

Mini road trip (I)

In urma cu ceva timp, intr-o seara calduroasa de vara copilul meu cel dragalas a venit la mine si mi-a spus hotarat: “Sa mergeeeem maaaami, cu masinaaa!” M-am uitat in ochisorii lui mari si frumosi si l-am intrebat :

  • Unde vrei sa mergem, puiule?
  • La plimbareee, la shopping ( el stie ca atunci cand mergem cu masina sunt 2 posibilitati shopping sau plimbare :)) )

Este fan plimbari cu masina sau de orice fel. L-am obisnuit sa mearga cu noi aproape peste tot si din fericire este genul de copil care sta in scaunul de masina fara sa planga sau sa faca scandal. Desigur, dupa un drum mai lung protesteaza, dar se rezolva imediat cu un joc sau cu un cantecel. Eventual daca avem posibilitatea mai facem pauze sa ne mai miscam.

Inainte sa fim 3, plecam in weekend-uri in tot felul de excursii scurte – de o jumatate de zi, de o zi. Nu erau atat de dese pe cat mi-as fi dorit, dar erau. Acum e nitel mai complicat sa pleci cu un copil mic dupa tine, dar nu e imposibil. Unde te simti tu bine, se simte si el bine. E o vorba in popor : asa cum il obisnuiesti, asa il ai :mrgreen: Si se vede ca e de-al nostru, ii place sa mearga cu masina km intregi.

Citisem la cojocarii.ro – un articol despre unde mai fugim din Bucuresti si prezenta acolo Eugenia gradina zoo din Bucovย si m-am gandit ca poate fi iesirea perfecta de o jumatate de zi. Cand au venit prietenii nostri sa ne propuna iesirea, am fost si mai incantata. La 09:30 am iesit din Bucuresti si am parcurs un drum cam de o ora jumatate. Nu stiam la ce sa ne asteptam, mai ales ca a noastra gradina din Baneasa e cam vai de ea.

Am gasit acolo un parc frumos amenajat, spatii de joaca, multa umbra, multa verdeata. Animalele erau foarte bine ingrijite, era curat peste tot si cred ca avantajul lor cel mai mare este ca au mult mai mult spatiu. Foarte bine aranjate spatiile pentru animale, puteai lejer sa vezi tot ce se intampla dincolo de garduri. Desi este intinsa peste o suprafata mai mare, gradina zoo din Bucov nu are foarte multe animale. Dar poate ca e mai ok asa, au posibilitatea sa le ingrijeasca mai bine si sa nu le ingramadeasca in spatii stramte doar din dorinta de a avea cat mai multe. Le-as sugera sa puna afise mai mari pe gardurile electrice, cele existente aproape ca nu le observi si exista pericolul ca cei mici sa le atinga. All in all a fost o experienta placuta si recomand. Trebuie sa ii multumesc Eugeniei pentru articol, cred ca nu as fi aflat de Bucov asa repede ๐Ÿ™‚

 

 

Gasiti detalii despre program si tarife pe site-ul :ย http://www.zooploiesti.ro/

 

Daca aveti idei bune de iesit din Bucuresti, astept sugestii. Incercam sa facem o mini serie cu excursii din astea scurte.

 

P.S. pozele nu-s asa reusite, greu sa alergi si dupa copil , sa tii si telefonul si sa mai vezi si tu ceva :mrgreen:

4 thoughts on “Mini road trip (I)”

  1. Foarte dragalas pustiul, cred ca seamana cu tine(desi cu greu ii intrezaresc chipul), dar stiu ca baieteii seamana in general cu mamicile. ๐Ÿ™‚
    Ce varsta are acum? Ce animalut i-a placut cel mai mult de la Gradina Zoologica?

    1. Nu am reusit sa il prind in poze asa cum mi-am dorit, alerga peste tot si striga intr-una: uite leii, sa meeergeeem sa cautam ursul! Acum are 2 ani si 7 luni si a fost cel mai incantat de urs. Ii plac si leii si tigrii, dar la urs a fost cel mai funny.

  2. Ma bucur tare ca experientele noastre prind bine si altora. Si eu la randul meu am aflat de locuri minunate din experientele altora. ๐Ÿ˜‰ Chiar sunt in cautare de noi idei, asa ca stau cu ochii pe comentarii, poate mai vine cineva cu o recomandare numai buna de incercat.

Leave a Reply

